ΨΥΧΟ…
Α. Στην ωρίμανση των συναισθηματικών/ κοινωνικών/ προσαρμοστικών δεξιοτήτων, έτσι ώστε να μπορεί το παιδί να επενδύει στη μαθησιακή διαδικασία, με στόχους όπως: αποδοχή κανόνων και ορίων, συνεργασία, επαφή και διαπροσωπικές σχέσεις, ανοχή στην ματαίωση, επικοινωνία, διαχείριση συναισθημάτων, δεξιότητες παιχνιδιού, αυτοεκτίμηση.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
Β. Στην βελτίωση του τρόπου εκμάθησης του κάθε παιδιού και στην ανάπτυξη των γνωστικών δεξιοτήτων, με στόχους όπως: προσοχή, συγκέντρωση, οργάνωση, ρύθμιση, αυτονομία στην ολοκλήρωση δραστηριοτήτων, αντίληψη, μνήμη, χωροχρονικές έννοιες, ευελιξία σκέψης, επίλυση προβλημάτων.